BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

30 January 2010

hye hye bye bye kuala lumpur

saya ke kuala lumpur dengan niat di hati nak g UM amik transkrip sementara

tapi alhamdulillah ade rezeki,ade company kol swuh g interview
(next week dpt tau result. wish me luck. tapi saya tak harap tinggi2 pun for dis time)
lawak gile time g interview.
cuak tahap petala kelap
an.haha. siyes cuak.
yelah.1st time
okeh.
encik bro telah mengambil cuti on that day. thanx a bunch ! ;)
all right!
lets enjoy da pics
lets pic do the talki
ng kawan2



as wedding planner berjaya, saya pegi sekali ngn bog bro & tunang tersyg tgk baju kawin.
sampai rasa nk cuba jugak satu.haha. (sila lah gelak sekuat hati. muahaha)


ke putrajaya with miss fina. ade cam-whoring session tau. suka sangat.even mata bengkak + bibir luka ( ada orang tegur cakap bibir saya kena getah mempelam.apekah.dush dush)



makan sate kajang di PKNS Shah Alam.
thanx cik jannah + cik fatin
sate tue sangat lazat ! *grin*



us & nana :)



on da last day, g mid with uswatun tgk movie adnan sempit. lawak lah cite tue.
hahaha. owh.saya ke ukm jugak. merempat at bilik uswatun & i went swimming there.
heaven gile! i love swimming ;)

dah. abis bab pics.

want to see more? check out my fb :)



........................................................................................




i just lost my hp on 25th January 2010
even hp saya dah buruk,but im crying like cam hp blackberry je hilang.
no.bukan blackberry o iphone o nokia E72
semua pun bukan
hp tue sony erricson yang dah 2 taun guna.
da buruk.
tapi saya suka je.
banyak sangat memory dalam hp tu.

sadly,i still think about it

nk hp bru!

T_T



p/s: in life you are going to make mistakes, u r going to fall down, but its the getting up that counts.


2 comments:

mikichann said...

once.. you got d hardest hit..

you can conquer d world then..

she is nadia azreen said...

i wish :)