BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

22 January 2011

plan plan



TAHUN 2010 adalah tahun paling byk ditimpa demam
dan melarat sampai early 2011
saya baru pas baik demam
so disebabkan demam saya terlepas join opismate picnic kat sungai sendat ( sendatkah sungainya?)
T_T

tapi opismate saya dah janji nak wat lagi so that saya leh join diorang at that time
cayang korang ! :))

saya rasa betol lah cakap orang
kita hidup tidak boleh terlalu merancang
masa awal tahun saya macam plan jugak apa nak buat 2011 ni
tapi dalam kepala otak blur2
so saya abaikan shj
but now, saya dah ada banyak plan
ini namanya plan tiba-tiba
hahaha

saya sangat SUPER excited !
saya namakan plan ni,plan 1,2,3

semoga Allah SWT permudahkan kehidupan saya agar plan 1,2,3 saya itu menjadi kenyataan
amin





toodles!

2 comments:

miki said...

go n get urself somethg good n healthy.. plus.. avoid stress

she is nadia azreen said...

mungkin makanan yg sihat?