BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

02 January 2011

1.1.11


saya rasa sangat glad sbb dapat smbut tahun baru dekat rumah
tak bersesak dengan orang
tak buang duit
biarlah apa orang nak cakap saya kuno sebab tak sambut new year
but who's care
asalkan saya tahu jaga diri
&
berada kat tempt yang selamat untuk saya

hari ini, tolong mama masak ( saya dh belajar resipi bru.hoyeah)
and sekarang say bru lepas berborak dengan ibu
sharing things which was sangat seronok dan melegakan
one of the reason why i cannot wait to be home,because home is everyone i love berada di dalamnya
saya rasa sangat seronok
even dalam hidup saya, saya jarang sangat dapat apa yang saya nak
and kalo dapat pun, senang je nak terlepas balik
tapi at least i never had nothing
saya ada family, yang sayang saya, yang berada dengan saya bila saya ups & down
&
saya just nak bgtau
tahun ni saya celebrate new year dekat rumah dengan abah, mama & adik adik
dan mungkin celebration new year yang the best pernah saya buat

semoga esok saya pulang ke kuala lumpur dengan hati yang tenang & seronok
Alhamdulillah dengan nikmat yang Allah SWT bagi kat saya sekarang
memang ada hikmah semua yang berlaku

do u know why we should be very much thankful?
its because we may never have everything,
but atleast we never had nothing

0 comments: