BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

27 March 2011

pada suatu hari...



i just wanna upload my pics here
nothing interesting story to share hehe


jum tengok pics ! ;)



lazat sehingga menjilat jari.
chocolate affair :)


thinking, buah mana nak makan dulu =p

licin sudah! nyum3 ;)

sekarang saya ingin men-show off kan kepada anda semua koleksi kereta2 saya setakat ini.

kita mulakan dengan koleksi yang pertama:

agak bersesuaian dengan tema baju & tudung yang saya pakai. LOL
ini 2 koleksi saya yang pertama


dan seterusnya my collection yang saya namakan my baby redgal
mahal ni.sampai saya kena letak as pameran so that bila orang bayar leh amik duit tue nak bayar ansuran keta bulan2. lol






now im heading back home
(saya nampak chubbby sket kat sini.oh tidak!)

see uols later

muahx

5 comments:

didi_adinna said...

Mana kereta your bf aka your REAL car dear?

she is nadia azreen said...

haha.
malu nak tunjuk kat cni..hehe.
nnti amik kalo berkesempatan ye yang ;)

miki said...

eh.. apsal xde gmbr watak photographer?

she is nadia azreen said...

photographer low profile.standard hoho

SYARAFINA said...

Photographer masih dirahsiekan yeee. Pandai semalam aku tanye tamau jawab.tukar topik. Heeeee