BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

09 April 2010

continue entry hari tu

SAMBUNGAN...
(kalo rasa nak muntah hijau lepas baca entry nie pun saya benarkan.kekkek)

birth DAY yang happening !
suka suka suka suka suka suka ( baca sampai 50 X)
so many suprises smpai jantung saya nie dah xreti nk duduk ngan cool on dat day

okei.meh tgk pic part 1 dulu.



pagi pagi g keje dapat wish nie and diorang 1 floor nyanyi ramai lagu happy birthday
haha
it was so fun n im so happy sampai tak nak berenti senyum.boleh camtu? ahaha
pastue sorang datang kt workstation, wish buzday. teheee ~

then,as worker berjaya sambung lah wat keje cam biase
after that,
dalam kol 12 lebih camtue
tibe2 (jeng jeng)


i got this !





ade sorang chinese datang tepuk bahu dari belakang di kala aku sedang melayan music di ipod
pergh
siyes terkujat dengan tepukkan mengejut tue
dan lagi nak terhenti jantung ( agak hyperbola disini ) masa di bagi bunga and bear comel nih
aiyak
air mata suda bergenang
member duk sebelah siap ckp
'nadia,ko jangan nangis dulu. sign dulu weh'
ahaha..
kelakar tahap nk tergolek bile ingat balik
but siyes
terharu sangat
thanx sangat wahai anda :)

team leader, k.wanie saya yang buat nih
agak nakal disitu.ahaha

dah habis part 1

meh tgk pic part 2 plak





cite disebalik pic di atas ialah..

lepas lunch tue,
saya pegi bersolat zohor
lepas solat, bile balik ke workstation

TIBA TIBA
ade 1 kotak secret recipe kt atas meja
siyes aku cam terpinga
patut la masa otw gi kt meja budak2 nie duk tengok ngn muka yg cam pelik
uish.segan la saya.ahaha
dah la tak de nama sender
saya sudah blur
tapi pape pun kita makan dulu
yey








burp!
ishk.kurang sopan sungguh.
haha

so yeah. thanx ! ( saya sudah tahu siapa anda lah)
:D

part 3 plak nie pic nye
wow. lot of pixas today ye kawan kawan






photo nie di ambil oleh cik shakira, tukang belanja makan kt kenny rogers time balik keje
thanx thanx thanx !
bersama sama kami juga adalah encik farish
sedapnyyee air winter tuh
rasa nak minum lagi lah!
ade sape sape nk volunteer nk belanja tak?
buzday saya sebulan tau
ahaha

thanx jugak utk yg wish,messages,calls,gifts etc etc
u guy sangat menceriakan hari saya

thanx kepada si tukang buat suprise
memang suprise okehh!haha
thanx a bunch :)
thanx Allah SWT :)
thanx you mama tersayang,pn rusnani kassim
sbb sudi melahirkan budak ni
even memg membesarkan dia bukan lah sesenang yang disangka
dengan perangainye yang ya rabbi
tapi saya sudah berada di dunia 23 tahun atas jasa bunda yang mlahirkan
dan sudah tentu atas ketentuan Allah SWT

ari itu adalah hari kamu juga ibu :)

Ya Allah SWT permudahkah lah segala urusan saya di dunia & akhirat
amin


p/s: thanx guys for keeping me alive today :)

2 comments:

mikichann said...

wah wah wah.. rmainye org sayang..
hebat!
org jauh pon bukan x sayang..
uhuks.. batuk lak

she is nadia azreen said...

haha..batuk ttup mulut ye..nnti virus merebakk..;p